Κάποιος κλείστηκε στο ασανσέρ
4.
Διαβάζω το κείµενο και απαντάω στις ερωτήσεις
6.
Χρησιµοποιώ τον παραπάνω πίνακα και συµπληρώνω τα κενά στην
ιστορία όπως στο παράδειγµα
Ο Δημήτρης και ο διπλανός του είχαν διαγώνισμα και
κλείστηκαν
(κλείνομαι) στο σπίτι για να
διαβάσουν. ________________ (σκέφτομαι) ότι έτσι μόνο θα γράψουν καλά στο τεστ και _____
__________ (υπόσχομαι) στον εαυτό τους να μη βγουν έξω αν δεν τελειώσουν το διάβασμα.
Τα πράγματα στην αρχή πήγαιναν καλά. Οι ασκήσεις ήταν εύκολες, το ίδιο και η θεωρία.
Ξαφνικά, όμως, ____________ (ακούγομαι) το τηλέφωνο…
Εκείνο το πρωί, ο Γιάννης Μουτσόπουλος, καθηγητής της ιστορίας
στο γυμνάσιο του Δημήτρη, βγήκε από το διαμέρισμά του στις 7.32
όπως πάντα και μπήκε στο ασανσέρ. Ανάμεσα στο δεύτερο και
τον πρώτο όροφο, κόπηκε το ηλεκτρικό. Το ασανσέρ σταμάτησε
απότομα και τα φώτα έσβησαν. «Θα χάσω την πρώτη ώρα και έχω
διαγώνισμα!» σκέφτηκε. Προσπάθησε να τηλεφωνήσει από το κινητό
του, αλλά δεν είχε μονάδες. «Άμα βγω από ’δώ μέσα θα το αλλάξω και θα πάρω με σύνδεση»
υποσχέθηκε στον εαυτό του. Φώναξε, αλλά δε φάνηκε κανένας. Περίμενε για μισή ώρα
περίπου, μέχρι που ακούστηκε μια σειρήνα. «Η πυροσβεστική!» είπε με ανακούφιση. Ήταν
όμως πολύ αργά πια, γιατί όταν βγήκε ήταν ήδη 8.32. Φυσικά, το διαγώνισμα αναβλήθηκε.
α. Ποια σκέψη έκανε ο καθηγητής Μουτσόπουλος, όταν έσβησαν τα φώτα;
β. Ποια υπόσχεση έδωσε στον εαυτό του;
γ. Τελικά, τα παιδιά έγραψαν διαγώνισµα;
5.
Συνδέω τις λέξεις από τη στήλη α µε τις λέξεις από τη στήλη β όπως στο
παράδειγµα
κλείνομαι
αναβλήθηκα
σκέφτομαι
φάνηκα
υπόσχομαι
κλείστηκα
φαίνομαι
σκέφτηκα
ακούγομαι
ακούστηκα
αναβάλλομαι
υποσχέθηκα
50
1...,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49 51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,...224