9.
Υπογραµµίζω το σωστό
1. Η Μαρία εκνευρίζεται να
μαλώνει / μαλώσει
με τους φίλους της.
2. Η Μαρία δε θέλει να
μαλώνει / μαλώσει
και σήμερα με τους φίλους της.
3. Ο Φίλιππος βλέπει την Ελένη να
έρχεται / έρθει
στην πλατεία.
4. Ο Φίλιππος προλαβαίνει να
έρχεται / έρθει
στο σπίτι του Αλέξανδρου.
5. Ο Αλέξανδρος είναι έτοιμος να
φωνάζει / φωνάξει
την Ελένη.
6. Ο Αλέξανδρος ακούει την Ελένη να τον
φωνάζει / φωνάξει
.
7. Ακόμα να
κουράζονται / κουραστούν
τα παιδιά μετά από τόσο παιχνίδι
;
8. Τα παιδιά νιώθουν να
κουράζονται / κουραστούν
μετά από τόσο παιχνίδι.
9. Αισθάνομαι να
περπατάει / περπατήσει
ένα έντομο πάνω στο χέρι μου.
10. Το μωρό σηκώθηκε όρθιο, αλλά δεν κατάφερε να
περπατάει / περπατήσει.
10.
Συµπληρώνω τα κενά µε ρήµατα που δείχνουν το αντίθετο όπως στο
παράδειγµα
(σταµατώ, κουράζοµαι, συνεχίζω, παύω, συνηθίζω
)
Γιάννης:
Φίλιππε,
συνεχίζεις
να βλέπεις τηλεόραση
;
Φίλιππος:
Όχι, _______________ να βλέπω εδώ και μισή ώρα!
Μαρία:
Ελένη, σου αρέσει να βλέπεις αισθηματικές ταινίες
;
Ελένη:
Όχι, _______________ να βλέπω τέτοιες ταινίες, προτιμώ τις αστυνομικές!
Αλέξανδρος:
Αντόνιο, _______________ να μαθαίνεις γαλλικά
;
Αντόνιο:
Όχι, σταμάτησα να μαθαίνω εδώ και δύο μήνες.
Γκλόρια:
Μαρία, άρχισες να μαγειρεύεις εσύ τώρα που λείπει η μητέρα σου
;
Μαρία:
Ναι, αλλά _______________ πολύ γρήγορα, αφού ό,τι έφτιαχνα ήταν για πέταμα!
119
1...,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118 120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,...224