27
Eíüôçôá 3







 









äéáâÜæïõìå...
ìáèáßíïõìå ëÝîåéò êáé åêöñÜóåéò - êëåéäéÜ...
Στην τάξη της κυρίας Λάμπρου έγινε σήμερα κάτι …λίγο παράξενο. Η δασκάλα
μπήκε στην τάξη με ένα μεγάλο χαμόγελο και ένα φάκελο στα χέρια. Ο
φάκελος είχε ένα γράμμα από τον κύριο Γιαννουλίδη, έναν παλιό δάσκαλο του
σχολείου. Ο δάσκαλος αυτός δεν είχε οικογένεια και δώρισε κάποια χρήματα
από την περιουσία του στο σχολείο. Ήθελε όμως να χρησιμοποιήσουν τα
χρήματα αυτά για το μάθημα των ελληνικών. Αυτό ήταν η αρχή. Η κυρία
Λάμπρου συζήτησε με τον διευθυντή του σχολείου και μαζί επικοινώνησαν με
διάφορα υπουργεία και ιδρύματα στην Ελλάδα και την Κύπρο. Τα προγράμματα
φιλοξενίας και οι υποτροφίες για μαθητές που μαθαίνουν ελληνικά ήταν
αρκετά και μαζί με τα χρήματα από τον παλιό δάσκαλο μπορούν τώρα να
χαρίσουν στα παιδιά ένα ταξίδι. Ταξίδι στην Ελλάδα ή στην Κύπρο. Τα παιδιά
πέταξαν απ‛ τη χαρά τους. Ελλάδα, όμως, ή Κύπρος; Τα παιδιά έλυσαν το
πρόβλημα με δημοκρατικό τρόπο. Πρώτα συζήτησαν και έπειτα ψήφισαν.
Εκείνη τη μέρα η Ελλάδα πήρε πέντε ψήφους και η Κύπρος τέσσερις. Κι έτσι
αποφάσισαν: «Πάμε Ελλάδα!»
I...,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26 28,29,30,31,32,33,34,35,36,37,...112